Magazin de lampi
      
 
Corpuri de iluminat interior
Aplice cu braţe
Aplice perete
Aplice/Plafonieră
Candelabre
Corp neon
Cristal
Cu clemă
Iluminat bar
Iluminat oglindă
Iluminat tablouri
Incastrabile
Lampă copii
Lampă cu senzor
Lampă de birou
Lampă de citit
Lampă de veghe
Lampadare
Lămpi cu lavă
Lămpi cu leduri
Lămpi de baie
Lămpi de bucătărie
Lămpi de masă
Lămpi de sare
Lămpi decorative
Lămpi incorporate
Lămpi Tiffany
Lustră cu ventilator
Oferte de crăciun
Pendul cu 1 braţ
Pendul cu mai multe braţe
Plafoniere
Rafturi iluminate
Corpuri de iluminat exterior
Acvatice
Aplică exterior
Cu senzor
Decor exterior
Lampadar exterior
Lămpi cu LED exterior
Lămpi exterior incastrabil
Lămpi incastrabile în sol
Lămpi solare de grădină
Plafonieră pentru exterior
Reflectoare
Birou,Industrial
Exituri
Lampă industrial
Panel LED
Sistem cu şine
Surse de lumini
Becuri cu LED
Bandă LED
Becuri economice
Tuburi de neoane
Becuri cu halogen
Becuri
Accesorii
Cu senzor de mişcare
Pictogramă
Priza
Transformator
Accesorii de exterior
Accesorii de interior

Termeni și Condiții

Prezentul document nu va fi înregistrat, va fi încheiat numai sub formă electronică și nu va fi considerat ca un contract scris, este redactat în limba română, nu face referință la un cod de conduită. În cazul în care aveți întrebări cu privire la funcționarea magazinului online, la situația comenzii și respectiv a livrării, vă stăm la dispoziție la adresele de contact oferite.

Acești Termeni și Condiții sunt valabili pentru relațiile legale care iau naștere pe site-ul Furnizorului (www.magazindelampi.ro) și pe subdomeniile acestuia. Prezenții Termeni și Condiții pot fi accesați pe următoarea pagină web: http://www.magazindelampi.ro/tacmagazindelampi-i-27.html și pot fi descărcați folosind linkul: http://www.magazindelampi.ro/pub/tac_magazindelampi.pdf

Datele Furnizorului:

Numele furnizorului : Navalla Kft. //Navalla Comerț și Servicii S.R.L.//
Sediul furnizorului: 1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3. 4/408., Ungaria
Datele de contact ale furnizorului, adresele uzuale de corespondență electronică pentru menținerea legăturii cu cei interesați:
Informații, serviciu clienți: info@magazindelampi.ro
Număr de înregistrare al companiei: 01-09-865604
Cod fiscal: 13638038-2-41
Numele autorității de înregistrare: Tribunalul Pest în calitate de Registru al Comerțului
Număr de TVA: HU13638038
Număr telefon: +3612390311
Număr înregistrare protecția datelor: NAIH-59669/2012
Limba de redactare a contractului: română

Programul serviciului clienți:

Sistemul nostru înregistrează comenzile și în afara programului de lucru, dar la telefon suntem disponibili doar între orele precizate. Și la întrebările adresate prin e-mail vă putem răspunde tot numai în timpul programului de lucru.

 
Ziua Program
Luni 9:00-18:00
Marți 9:00-18:00
Miercuri 9:00-18:00
Joi 9:00-18:00
Vineri 9:00-18:00
Sâmbătă închis
Duminică închis









 

 

 

 

Site-ul Navalla Kft. găzduit de:
GTS Hungary Távközlési Kft.
2040 Budaörs, Ipartelep u. 13-15.
Cod fiscal: 10893018-2-44
E-mail: info@gts.hu
Telefon: +36 1 814 400 0

Dispoziții generale:

  • Pentru problemele care nu sunt reglementate prin prezentul Regulament, respectiv pentru interpretarea prezentului Regulament, se aplică legislația maghiară și cea a Uniunii Europene, cu accent deosebit pe prevederile Legii IV din anul 1959 privind Codul Civil („C.C.”). Dispozițiile obligatorii ale legislației relevante sunt aplicabile părților chiar și fără clauze separate.

  • Prezentul Regulament intră în vigoare de la data de 22 mai 2014 și rămâne valabil până la revocarea sa. Furnizorul are dreptul de a modifica unilateral prezentul Regulament. Furnizorul va face publice respectivele modificări pe pagina web cu 11 (unsprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare. Prin folosirea site-urilor, utilizatorii acceptă în mod automat ca aplicându-li-se lor toate reglementările legate de folosire a acestora.

  • Utilizatorul, în cazul în care intră pe site-ul magazinului online al Furnizorului, sau dacă citește în orice fel conținutul acestuia – chiar și atunci când nu este utilizator înregistrat al magazinului online, recunoaște ca aplicabile asupra lui prevederile Regulamentului. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă condițiile, nu are dreptul de a vizualiza conținutul magazinului online.

  • Furnizorul își rezervă toate drepturile cu privire la site-ul magazinului online, la oricare parte a acestuia și la conținutul ce apare pe acesta, respectiv cu privire la difuzarea site-ului. Este interzisă descărcarea conținutului sau a oricăror părți din acesta ce apar pe magazinul online, stocarea în formă electronică, prelucrarea și vânzarea lor, fără acordul scris al Furnizorului.

Produse, gama de servicii

  • Produsele prezentate pot fi comandate numai online. Nu primim comenzi telefonice. Prețurile afișate pentru produsele din magazin sunt exprimate în RON, ele includ TVA-ul legal, dar nu în toate cazurile includ și taxa de livrare la domiciliu. Nu se calculează taxe separate pentru ambalare!

  • În magazinul online, Furnizorul indică în mod detaliat denumirea produsului, descrierea acestuia, și afișează o fotografie a produsului. Imaginile care apar pe fișa produselor pot diferi față de realitate, în anumite situații apar doar niște ilustrații.

  • În cazul în care se aplică un preț promoțional, Furnizorul informează Utilizatorii privind durata promoției.

Procedura de comandare

  • După înregistrare, Utilizatorul se autentifică în magazinul online.

  • Utilizatorul așează în coș produsele alese.

  • Utilizatorul indică numărul de bucăți pentru fiecare produs pe care dorește să îl cumpere.

  • Dacă Utilizatorul mai dorește să așeze în coș și alte produse, atunci va selecta butonul „continuare cumpărături”. Dacă nu mai doreşte să cumpere alte produse, va verifica numărul de bucăţi pentru fiecare produs din coş. Prin apăsarea butonului „ştergere -X” se poate șterge conţinutul coşului. După alegerea cantităţii, conţinutul coşului este reactualizat în mod automat. Dacă acest lucru nu se întâmplă, Utilizatorul trebuie să facă clic pe icoana Actualizare.

  • Utilizatorul alege modul de livrare/plată dintre următoarele tipuri:

  • Condiții de plată

Compania noastră își rezervă dreptul de a solicita plata unui avans de către cumpărător, în funcție de mărimea comenzii. Odată cu confirmarea comenzii dvs., veți fi informat și asupra sumei ce trebuie s-o plătiți ca avans.

La plasarea comenzii selectați din următoarele posibilități de plată:

  • Plata ramburs la curier
  • Plata în avans prin transfer (La plata prin transfer vă rugăm să scrieți întotdeauna seria comenzii dvs. în rubrica de mențiuni! Produsele comandate le vom
    trimite prin curier după ce suma respectivă a intrat în contul nostru bancar.)
  • Modalitatea de preluare a produselor comandate
    Produsele sunt livrate în zilele de lucru între orele 8 și 17 de către lucrătorii companiilor de curierat DPD, GLS sau TRANS O FLEX Curier. Cu o zi înainte de efectuarea livrării, compania de curierat va trimite un mesaj de înștiințare prin SMS și e-mail. În cazul în care livrarea nu reușește, asupra viitoarei date se va conveni telefonic.

  • Termen de livrare
    Termenul de livrare este de 7 zile în cazul în care nu afisează altfel pe site.

  • Taxa de livrare
     

    Valoarea comenzii Taxa brută de livrare
    - 19 RON
  • În cazul în care produsele comandate nu le putem livra toate deodată ci doar în mai multe tranșe, compania noastră își va asuma plata costurilor suplimentare de curierat.
  • În cazul în care apar erori sau lipsuri în magazinul online privitoare la produse sau la prețuri, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În aceste situații, după constatarea greșelii și respectiv efectuarea modificării, cumpărătorul va fi informat imediat asupra noilor date. După aceasta, cumpărătorul va putea să-și confirme încă o dată comanda, sau există posibilitatea pentru oricare dintre părți să se retragă din contract.

  • Suma totală de plată, în baza cumulării comenzilor și a e-mail-ului de confirmare, include toate costurile. În pachet sunt incluse factura și informații cu privire la dreptul de renunțare. Utilizatorul are obligația să verifice pachetul în fața curierului, la livrare, iar dacă constată eventuale deteriorări ale produsului sau ambalajului, are obligația de a solicita întocmirea unui proces verbal, în caz de deteriorare nefiind obligat să preia pachetul. Furnizorul nu va lua în considerare nicio reclamație ulterioară, făcută fără proces verbal! Livrarea pachetelor se face în zilele de lucru, între orele 8 -17.

  • După introducerea datelor, Utilizatorul poate plasa comanda prin apăsarea butonului ”casierie”, dar înainte de aceasta poate să mai verifice încă o dată informațiile pe care le-a furnizat, respectiv poate să trimită și comentarii odată cu comanda.

  • Corectarea datelor introduse greșit: înainte de încheierea procedurii de comandare, Utilizatorul poate oricând să pășească înapoi la faza precedentă pentru a corecta datele introduse.

  • După trimiterea comenzii, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. Dacă Utilizatorul nu primește e-mailul de confirmare după plasarea comenzii într-un termen rezonabil de timp în funcție de natura serviciului, dar cel mai târziu în termen de 48 de ore, acesta este scutit de orice obligație contractuală sau angajament cu privire la ofertă. Comanda și confirmarea acesteia se consideră a fi primite de către Furnizor și respectiv de Utilizator, atunci când pot fi accesate de aceștia. Furnizorul își declină obligația de confirmare, dacă aceasta nu ajunge la termen din motiv că Utilizatorul a dat o adresă de e-mail greșită pe parcursul înregistrării, sau pentru că nu poate primi e-mailuri noi din cauza umplerii căsuței sale poștale.

Procesarea și onorarea comenzilor

  • Procesarea comenzilor se face în timpul programului de lucru. Comenzile pot fi plasate și în afara programului de lucru precizat, situație în care acestea vor fi procesate în ziua următoare. În toate cazurile, serviciul clienți al Furnizorului va trimite o confirmare electronică precizând data la care va putea onora comanda.

  • Dacă Furnizorul nu își poate îndeplini obligațiile contractuale din cauză că produsul care face obiectul contractului nu se găsește la dispoziția sa, are obligația de a notifica imediat Utilizatorul asupra acestui fapt, respectiv are obligația de a rambursa imediat Utilizatorului suma achitată de acesta, dar cel mai târziu în termen de treizeci de zile. Îndeplinirea acestei obligații nu-l scutește pe Furnizor de consecințele altor încălcări ale prevederilor contractuale.

  • Furnizorul nu-și asumă nicio responsabilitate pentru schimbările produse fără o notificare prealabilă a instrucțiunilor tehnice sau a caietelor de sarcină, făcute de furnizor sau din cauze independente de el. Furnizorul își menține dreptul de a refuza parțial sau în totalitate comenzi care deja au fost confirmate de către acesta. Onorarea parțială a comenzilor se poate face numai după punerea de acord cu Utilizatorul!

Dreptul de retragere

  • Conform prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 17/1999. (II.5.) privind contractele încheiate la distanță, respectiv ale Directivei nr. 2011/83/EU a Parlamentului European și Consiliului, în termen de 14 zile de la data livrării produsului comandat, Utilizatorul, fără niciun motiv, se poate retrage din contract și poate returna produsul. În absența acestei informări, Utilizatorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere timp de 1 an.

  • În cazul exercitării dreptului de retragere, în afara cheltuielilor legate de returnarea produsului, Utilizatorul nu va mai suporta alte cheltuieli, în schimb Furnizorul poate solicita despăgubiri pentru pagubele materiale rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

  • Utilizatorul nu poate beneficia de dreptul de retragere în cazul unui produs care este individualizat, care a fost realizat după instrucțiunile Utilizatorului sau la cererea expresă a acestuia.

  • După ce produsul a ajuns înapoi la Furnizor, acesta trebuie să ramburseze neîntârziat Utilizatorului suma achitată de el, dar cel mai târziu în termen de 14 zile.

  • Utilizatorul are obligația de a returna produsele fără vreo justificare și fără întârziere, dar în maximum 14 zile de la data notificării Furnizorului asupra retragerii din contract, trimițându-le înapoi sau predându-le la adresa acestuia.

  • Se consideră că Utilizatorul a respectat termenul limită dacă returnează produsele înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

  • Utilizatorul poate fi tras la răspundere pentru diminuarea valorii produselor numai dacă se constată că modificarea aspectului, proprietăților și funcționării a fost cauzată de utilizarea neconformă a acestora.”

  • Furnizorul poate reține suma ce o are de rambursat până la primirea produsului/produselor returnate, sau până când Utilizatorul nu îi pune la dispoziție o dovadă a expedierii acestora: dintre cele două, se va lua în considerare data mai veche.

  • În cazul în care Utilizatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, poate indica acest lucru în scris, la oricare dintre adresele de contact ale Furnizorului (sau cu ajutorul formularului atașat), sau telefonic. La notificarea scrisă trimisă prin poștă se va lua în considerare data de expediere a scrisorii, iar la înștiințarea telefonică, data convorbirii telefonice. În cazul notificării prin poștă, Furnizorul acceptă expedierea făcută ca scrisoare recomandată sau pachet. Utilizatorul poate returna produsul către Furnizor prin poștă sau serviciu de curierat.

  • Utilizatorul trebuie să acorde o atenție deosebită folosirii corespunzătoare și conform destinației a produsului, deoarece Furnizorul nu are obligația de a suporta pagubele rezultate din utilizarea neconformă! În termen de patrusprezece zile de la data primirii produsului returnat, Furnizorul va rambursa contravaloarea acestuia în contul pus la dispoziție de către Utilizator, împreună cu costurile de transport.

  • Ordonanța Guvernului nr. 17/1999. (II.5.) privind contractele încheiate la distanță o puteți consulta aici.

  • Directiva nr. 2011/83/EU a Parlamentului European și Consiliului o puteți găsi aici.

  • Utilizatorul poate contacta Furnizorul și pentru alte plângeri sau reclamații, la adresa de contact aflată în prezentul Regulament.

Garanție

  • Pentru fiecare produs, Furnizorul acordă o garanție de 12 luni de la data livrării, cu excepția situațiilor în care producătorul stabilește o perioadă mai lungă de garanție. În asemenea cazuri va fi valabilă garanția cu durata cea mai lungă. Factura ține loc de certificat de garanție, neeliberându-se unul separat.

  • Utilizatorul are la dispoziție doi ani de la data execuției pentru validarea dreptului la garanție. Dacă Utilizatorul nu își poate exprima solicitarea din motive întemeiate, atunci în mod special, dacă defecțiunea prin caracterul său sau prin natura lucrurilor nu a putut fi detectată în termenul menționat mai sus, termenul de validare a dreptului la garanție este de trei ani de la data execuției.

  • Furnizorul are obligația de a repara gratis defecțiunile apărute în perioada de garanție și care fac obiectul garanției, de a schimba sau de a oferi alte produse noi. În cazul în care Utilizatorul descoperă asemenea defecțiuni, el are obligația de a notifica Furnizorul în scris, neîntârziat, asupra solicitării garanției.

  • Pentru a beneficia de garanție, Utilizatorul are obligația de a prezenta factura primită de la Furnizor. În primul rând, Utilizatorul poate pretinde efectuarea reparației sau înlocuirea, abia după aceasta poate beneficia de reducerea de preț sau de dreptul de retragere. Defecțiunea trebuie semnalată în termen de 2 luni de la data descoperirii acesteia pentru a fi luată în considerare ca încadrându-se în perioada de garanție. Utilizatorul va suporta pagubele rezultate din semnalarea cu întârziere a defecțiunii. În cazul produselor cu reducere, Utilizatorul are dreptul de a solicita înlocuirea produsului în condițiile inițiale (preț redus promoțional).

  • Furnizorul nu are obligații privind garanția în cazul defecțiunilor cauzate de uzura normală, a pagubelor rezultate din utilizarea greșită sau neglijentă de după transferul de risc, respectiv din utilizarea produselor neconformă cu destinația lor, sau a rănirilor survenite în astfel de condiții.

Diverse

  • Pentru a-și putea îndeplini obligațiile asumate, Furnizorul are dreptul de a lucra cu colaboratori. Furnizorul își va asuma întreaga responsabilitate pentru comportamentul ilegal al acestora, ca și cum el însuși ar fi fost cel care s-a comportat ilegal.

  • Dacă oricare parte a prezentului Regulament devine nulă, ilegală sau inaplicabilă, acest lucru nu va afecta valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți din Regulament.

  • În cazul în care Furnizorul nu își exercită un drept pe care îl are conform Regulamentului, acest lucru nu va fi considerat drept o renunțare la acel drept. Orice renunțare la vreun drept este valabilă numai dacă se face o declarație scrisă în acest sens. Faptul că, cu o anumită ocazie, Furnizorul nu impune aplicarea cu strictețe a uneia dintre prevederile Regulamentului, sau clauzei acestuia, nu înseamnă că renunță la aplicarea și respectarea pe viitor a respectivei prevederi sau clauze.

  • Furnizorul și Utilizatorul vor încerca să rezolve orice dispute pe cale amiabilă.

Politica de soluționare a plângerilor

  • Scopul magazinului nostru este acela de a onora toate comenzile în mod corespunzător, spre satisfacția completă a clientului. În cazul în care Utilizatorul totuși ar avea vreo plângere legată de contract sau de executarea acestuia, această plângere o poate trimite fie prin e-mail la adresa de mai sus, fie prin poștă.

  • Furnizorul va analiza prompt orice plângere verbală și o va soluționa după cum va fi necesar. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu modul în care a fost soluționată plângerea sa, Furnizorul va întocmi un proces verbal cu privire la plângere și la poziția față de aceasta, iar un exemplar al acestuia îl va transmite cumpărătorului. Dacă analizarea imediată a plângerii nu este posibilă, Furnizorul va întocmi un proces verbal cu privire la plângere, iar un exemplar al acestuia îl va preda cumpărătorului.

  • La plângerile făcute în scris, magazinul nostru online va răspunde tot în scris în termen de 30 de zile. În cazul respingerii plângerii, se va oferi o motivare. O copie a răspunsului va fi păstrată timp de 3 ani și va fi pusă la dispoziția autorităților de control la solicitarea acestora.

 

Budapesta, 02.05.2016